Friday 29 July 2011

Sahabat

semalam kat opiz ada buat majlis.. majlis 3 in 1.. 1--> majlis bacaan yasin & tahlil, 2--> majlis sempena menyambut ketibaan bulan Ramadhan pastu 3--> majlis perpisahan untuk kak B a.k.a Bi Adibah n budak praktikal Aizuddin.. so dalam majlis ni ofcoz la ada banyak makanan.. hehe.. (aku memang suka bab makan ni)..

bermula la majlis pada jam 3 petang.. mula ngan baca yasin pastu tahlil n tazkirah pendek sket.. dekat 4.30 baru start makan.. dalam ramai2 menuju ke meja juadah tu aku zup zapp potong Q dorang sambil jerit - tepi3, boss dulu.. bos dulu.. sambil mengangkat mangkuk tinggi2 di celahan orang tu.. hehe.. lau aku x buat cenggitu kompem la x dpt cepat n sian lak bos aku x makan sekali ngan peawai atasan.. aku punye makanan belakang kira, yg penting bos dapat dulu.. (camni la tugas aku tiap kali ada majlis makan2) terpaksa tebalkan muka 14 inci.. muahahaha.. nanti orang cop staff x buat keje plaks..

by the way, aku nk selitkan sikit kat sini.. semalam aku dapat sijil anugerah PEKERJA CONTOH daripada hq.. yang sukanya aku sorang je yang dapat kat opiz aku ni.. alhamdulillah, dah rezeki aku.. xnak story lebih nanti aku masukkan dalam entry baru ye.. tungguuuu...

sekitar majlis semalam


majlis dikepalai oleh ustaz  nik, pegawai undang2 syariah kat opiz aku.. ustaz ni baru je lagi keje sini, staff pon ramai lagi yang x kenal.. majlis berlangsung di ruang legar opiz..


ni port kami makan.. ni sume akak2 n abang opiz.. bab bergambar camni la kami.. haha


tengah - orang yang diraikan


kenangan - meja kak B dulu


aku pon menyelit jugaks nak gambar


gambar last sebelom balik.. cuba korang tengok masa kat sudut gambar tuh, nak masuk maghrib baru kami balik.. angkut kak B balik umah aku dulu sebab asben dia sangkut kat jem.. kan bola malaysia lwn singapore malam tadi..

p/s: w/pon seri 1-1 n kalah pada agreget 4-6, aku puas ati tengok malaysia main.. kita kalah bermaruah, n 100% local player.. singapore tu banyak drama depan gol kita, dah la pemain import ramai.. benci c cina gemuk tuh!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...