Tuesday 2 August 2011

Salam Ramadhan


assalamualaikum.. sempena bulan yang mulia ini, pertama sekali aku nak ucapkan selamat berpose kat korang sume.. hari ni merupakan 2 ramadhan so aku harap korang banyakkan bersabar ye.. jangan cepat melatah.. jangan jugaks gatal2 nak korek idong ek, n pape je yang boleh membatalkan pose anda.. x lama, dari terbit fajar sehingga terbenam matahari aje..

hari pertama aku berpose..

hari pertama berpose banyak betol la cabaran aku.. dari pagi sehinggalah petang.. pagi smlm awal2 lagi aku dah dengan keluhan si A (identiti terpaksa dirahsiakan) hehe.. takot nanti orang salah anggap kat aku je.. pastu tengahri aku drive-thru kua opiz kul 12:45 pastu kul 2 baru turn aku.. sib baik bukan berdiri tapi beratur nak drive-thru.. aku bukan drive-thru mcD or KFC tapi kat pejabat POS.. bayar bil2 umah la.. huhu.. penat, panas, letih.. tahan jela, sib baik aku ni penyabar jugak.. haha pastu petang ni melambak2 kerja nak kena buat.. sume urgent.. dihumbannya sekaligus kat aku sebab kerani emergency leave.. aku bukan ape, lau nak cuti pon settle la dulu keje memasing.. x payah la nak menyusahkan orang.. aku tengok la minit dekat fail 2, arahan suh buat pada 27hb tapi tengok la dah seminggu x bergerak keje.. nak x nak aku terpaksa la buat sebab kesnya berjalan esok kat mahkamah.. hadoiiyaiiiii... petang jangan cakap la keje ape, mengedit dokumen2.. ada 4 dokumen setebal setengah sentimeter (cm) print depan belakang untuk cek spelling.. mak aihh, tulisan 2 dah macam semut bergerak dah aku tengok.. tp sib baik pukul 5 dah siap.. opiz pon dh gelap kul 5 ni, maklumlah bulan pose masing2 balik awal nak masak untuk femli.. paling haru keje aku langsung x terusik.. huhu

hari kedua aku berpose..

macam biasa aku paling awal bangun sahur.. bangun2 terus hangatkan nasik ngan lauk.. tetibe buka paip tengok xde air.. x cuak lagi sebab ingatkan pili paip singki aku yg poblem.. try buka paip lam toilet langsung x kua air, terus la panik.. makan sahur pon ala kadar je pastu kejut bebudak umah ajak mandi kat masjid.. 1 kete penuh kami 5 orang g mandi masjid.. pepagi buta lak tuh.. hahaha.. 

banyak betul la dugaan bulan pose ni.. tapi aku tetap sabar lagi.. so, dikesempatan ini aku nak ucap SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK buat sume muslim di seluruh dunia n tabah menjalani dugaan sepanjang bulan yang mulia ini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...