Wednesday 3 August 2011

Bila Hati Merasa

petang ni ingat nak g bazar seblah rumah jela, jalan kaki.. x jauh pon, pe salahnya exercise sket.. (padahal xde parking nak singgah otw balik keje).. tekak ni macam mintak laksa penang aje.. bezzz laksa abam moto tuh.. hehe.. udah2, bulan pose ni x elok nak membazir.. azam bulan pose ni nak masak je, nanak beli2 sebab nak saving wet raya untuk anak buah.. keh3.. tapi bley percaya ke ni?? tettt!!!

kalau ikotkan bulan pose ni nafsu makan besar, sangat2 besar.. tu pasal aku xnak pegi bazar, nanti rambang mata.. semalam pon beli popia goreng je 3 hengget.. dah3, aku nanak cite tentang juadah berbuka..

sekarang ni aku nak bercerita tentang hati dan perasaan manusia..

sesangatlah jeles bila tengok loving couple.. aku bukan maksudkan loving couple yang pakwes makwes tp yang asben n wife.. huhu.. so the romennnntikkkk.. bila tengok dorang berjalan bergandingan boleh kenal tahap kekasih or asben wife.. yg so sweeeettt yang jari tengah merah lagi tuh.. n yang so2 sweeeeeeetttt bila berjalan bertiga sekali dengan anak kecik.. warhhhh, bila la aku nak dapat feel momen tuh.. so jelesss tahap f1 la wa cakap sama lu.. wuuu..


teringin jugak nak merasa disarungkan cincin pastu saat dahiku dikucup dek bibir lembut c asben.. paling cepat pon dalam 3 tahun kot.. tah la..

dolu2 masa cinta monyet aku x berapa nak feel sangat sebab mengikut kengkawan je.. yela, asik dorang je berkepit, aku pon nak gak.. at least aku pk aku ada tempat nak share n mengadu.. huhu.. kenangan ngan along (bukan along pinjam duit pastu pukul orang tu).. along a.k.a jimmi.. ahh, nape kenangan itu hadir lagi kini..

tapi sekarang (x seberapa nak sekarang) ni, bila aku dah buka ati aku kat c hero (bukan hero tamil ye) dia lak tetibe nak putus kawan sebab masa tu lom declare lg pon.. tapi memang memasing ati dah suka n sonok berkawan tapi malu nak meluahkan rasa hati.. hehehe.. aku pompuan, aku nak dengar daripada mulut laki dulu.. tp disebabkan satu insiden, kami stop kejap.. minggu lepas kua dating dah macam lemau dah sebab aku dah xde feel kat hero.. sori sebab aku terkilan dengan sikap ngko yang dulu cepat melatah tu..

sekarang ni "awak" hadir mewarnai hidup aku.. memang sangat selesa bila sembang ngan "awak" ni.. caring, salu amek berat kat aku.. suke sangat2 hihihi.. tapi masalah tang kejenya lak.. bukan aku ni nak memilih sangat tp kalau ada keje tetap okeh sket, x gitu.. tapi aku hepi kawan ngan "awak" ni..

ni la bila hati merasa aku x rasa macam tersepit lak antara dua keadaan.. susah n amat payah bila keduanya dah bersayang2 ni sementara aku nak menaip perkataan keramat 2 memang very the payah la melainkan pada along dulu.. hadoyaiii.. nanti la aku pk balik camne, lau payah sangat dua2 aku tolak..

p/s:  semalam sms time berbuka tertaip lak bby (baby) padahal nak taip bbke (berbuka).. fuhhh, sib baik la x send lagi.. selamat, maunya suke "awak" tu kalau aku taip macam tu.. kusss semangat..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...