Wednesday 24 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri


..aku ngan sebahagian staff opiz untuk cover jemputan raya 2011..

salam aidilfitri aku ucapkan..

tinggal bape ari je lagi nak raya.. teringat zaman dedulu time raya.. excited sungguh nak raya.. wellll, aku ni kan C LAST BONGSU, so dapat banyak la wet raya dari kakak2, abang2 n sedare2.. keh3.. pagi raya pas mintak ampun ngan mak (coz ayah dah xde) terus la lesap.. selagi x letih x hengat nak balik umah.. hahahahaha.. bulan pose lak sibuk duk main mercun berdegum degum.. pas buka pose ilang cari sepupu ajak main.. bunga api pon kami main jugaks tp ubahsuai sket.. hahaha.. kami amek batang yang ade belerang jer (kaler merah), potong agak2 dalam 1 inci n then lengkungkan jadi bulat melingkar cam bentuk obat nyamuk tuh rupenyer.. pastu cucuh ngan obat nyamuk yg membara tu.. cantekkk nanti berpusing2 nyala bunga api tu.. kenangan2..

tapi sekarang ni bila nak raye je dah semput nak buat bajet kewangan terbaru ikot perkembangan semasa.. wah, statement xley blahh.. hahaha.. paling x pon aku akan bagi wet raya kat anak buah, aku paham coz aku pon penah kecik gak.. hehe.. tapi sekarang ni lau bagi wet raya sket dorang bising, x macam zaman aku dulu amek je bape yang orang bagi.. ngade benor, sib anak buah aku oke.. yg sepupu je over lelebey..

mentang2 aku dah keje asik mintak wet je, hengat gaji aku tahap boss ke.. haishhhh..

seminggu lepas, aku tepon polis suh dorang buat rondaan kat umah sewa ni.. mau taknye, dorang main mercun yang kuat macam bomm tu pastu campak dari tingkat atas ke bawah.. pas berbuka sampai kul seploh malam x berenti2.. hangin aku tengah sakit kepala masa tu.. bila dah diam tu lena terus tido aku..

p/s: padahal aku call polis coz jeles xleh nak main mercun kat sini v(^_^)v



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...