Monday 22 August 2011

Menjelang Lebaran

hari ke 22 berpuasa.. ada seminggu je lagi nak raya.. tinggal 4 ari je lagi nak balik kampung.. tapi satu pon aku x siap lagi kecuali duit raya untuk anak2 buah yang berderet tu.. dapat bonus pon dah abes kan kat kete minggu lepas RM 467.80.. huhu.. baju raya, kasut raya, tudung raya sume xde lagi.. yang penting aku dapat balik kampung sudaaa.. sekarang ni tengah sibuk nak audit 2 hari lagi.. iskk, nape la dorang nak datang time2 nak raya ni.. adoyaiii, orang lain sibuk nak raya tapi aku plak sibuk nak kena buat keje.. hmmm, nasib la badan.. sebab tu la aku dah lama x update, uhh rindu nak menconteng tapi kekangan masa membatasi segalanya.. sampaikan sidia pon merajuk ngan aku.. bila dah penat keje sampai umah pon tido awal, xsempat nak cari baju raya pada seblah malamnya..

dikesempatan ini aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN ye kat korang sume..


p/s: sedey sebab kena balik kampung sorang2 raya tahun ni.. dah la last minit, jammed nanti kesian my kaki letih nak bawak kete.. moga cepat aku dapat teman ye..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...