Friday 15 July 2011

Family Day

weekend lepas opiz aku ada buat family day kat Taman Pertanian Negara a.k.a Bukit Cerakah Shah Alam yang terletak kat seksyen 8 Shah Alam.. kalau dari pusat bandar dalam 5 minit dah sampai pon.. kitorang buat pada ari ahad 10.7.2011.. tema dia kaler merah itam.. pasal nak ikot tema aku sampai ke uptown Danau Kota mencari tshirt merah.. haha dapat jugaks yang gambar angry bird sorang satu.. like..

baru hari ni aku boleh kongsi gambar ngan korang sume.. setelah penat lelah mengumpul dari kamera2 yang ade pada hari kejadian.. keh3..

syok gile, ilang stress keje.. nah, aku jamu korang ngan pic femly day opiz aku..



sampai2 je aku dah terpacak tepi kolam.. hehe.. ingatkan nak mandi sebab berpeluh2 angkut barang dari opiz bawak datang cni pagi2 buta ni.. tp rilex dulu, acara lom bermula.. dah la aku ni ajk, kena buat keje maa..


kak B amek ati aku nak suh bt keje.. (tipu je) aku ni ajk hadiah je pon, xyah nak lebey2 oke..

kami start acara dengan makan dulu.. hehe.. memasing dah lapar angkut barang.. nak2 dengan makanan yang banyak ni memang x tahan la memasing duk nengok.. dalam susun2 makanan tu pon aku sempat cekau seketul dua makan.. hahaha... syyhhhh...



banyak kan makanan.. kami buat ala potluck.. dah kumpul sume memang bayak sangat.. sumpah aku x tipu..




BBQ pon ade.. ada ayam, kerang, udang, ikan n sosej..


 ni ha aku, seblom makan sempat lagi pose.. alang2 dorang panggil so aku join skali la. hehe..




nape aku duk depan?? aku ni ala2 cikgu la, duk ngajar dorang poco2 ngan ciken dance.. cikgu x bertauliah je.. hehe.. semput tp enjoy.. lau ada pentas sah2 aku duk kat atas pentas ni..


pas penat senam pagi kami gambar lagi.. huhu.. pompuan.. memang camni lau nampak camera.. yang bawak partner terus tolak tepi nak gambar.. hehe.. aku bawak kawan je buat teman, my baby besor aku xleh join ade keje..

 

ni c layla iman, anak hawa.. juara mumia kembali.. mumia renek yg comel.. masa ni dia kencing lau nak tahu.. pas siap ni terus lap kencing ngan tisu buat balut tu.. lawak tol iman ni..


 cari aku mana.. ade tu ha, dikerumuni ngan budak2.. aku jadi juri time budak main je, time dewasa main aku pass tugas tu kat orang lain.. aku pon nak main la jugaks.. bukan salu ade peluang camni tau..


 cari gula2 dalam tepung


tiup belon sampai pecah


oke, gambar ni pas abes game budak2.. seblom game dewasa start..


tau ni game ape?? game semakin hari semakin sayang.. baling telor mentah, tengok sape leh tahan lama n paling jauh dapat baling n sambut dengan selamat.. sebab game ni gak big boss aku tanya -

"asben u keje mane su"
"tu asben orang lain la datuk, saya pinjam je tu"

terkulat2 aku jawab.. kena jujur oke.. aku mane la kawen lagi.. dorang kat opiz gelakkan aje, mau taknya aritu aku cuti sampai 3 minggu... tu pasal kot ingat aku dah kawen.. lawak2..


isi air lam botol.. grup aku menang.. aku, sya, zura ngan maya.. congrats babeh..


seblom game belon di kaki.. kecoh betol main, siap ada aksi akrobatik lagi ko tau.. aku kena jaga air muka orang so aku xleh upload video tu.. haha..

banyak jugaks la game yang kami buat.. gula2 dalam tepung, isi air lam botol, bola dlm sudu, gorila, belok di kaki, semakin hari semakin sayang, music chair, karoke..

aku menang gula2 dalam tepung, isi air dalam botol ngan bola dalam sudu je.. sebagai ajk bahagian adiah, bila game aku menang aku amek sendiri atas pentas alang2 tengah hulur2 adiah kat pemenang.. hehehehehehe...


muka penat, dah abes main.. nak balik dah.. tapi kena singgah opiz dulu hantar barang.. memang penat.. balik umha terus terbungkam.. wahaaa..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...