Friday 22 July 2011

Pesta Durian

seblom aku cite panjang bagi aku gelak panjang dulu.. hahahahahahahahahaaa.. the best part lunch tadi..
 PESTA DOYAN.. huhu..

lunch tadi kami kami ke section 7 shah alam (tapak pasar mlm).. pasar malam ari rabu kat citu.. ala dekat pintu belakang uitm shah alam, n belakang i-city jugaks pon.. senang je nk cari, nampak tepi jalan banyak doyan tula tempat dia.. aku jamu korang ngan menu lunch kami tengahari tadi.. maklumlah ari jumaat rehat panjang, merewang la jawabnye.. keh3..

..catat rekod aku makan doyan tadi..

 ..rombongan cik kiah kami..

 ..makan doyan sampai lebam..

..inilah menu utama kami hari ini..

 ..tahun ni aku agak x jumpa doyan lagi sebab tu la tadi pulun  habes2..

 ..muka2 surrender..

 ..lama jugaks kami berpesta doyan tadi, memang puas hati sesangat..

 ..dah siap makan tapi x habes pon huhu..

 ..sesi tapau menapau bermula, yang dah dikopek kami bawak balik opiz..

..muka nak balik dah, dah rupa muka doyan dah..hahaha..

kami kembali ke opiz dengan badan kepanasan ngan mata kuyu.. jap lagi kul 3 ade ceramah pulaks.. tido ler jawabnyer..huhu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...