Tuesday 26 July 2011

Henpon

keperluan atau kemahuan atau kemampuan

aku pilih A.. dan2 je A, mane aku dapat A pon xtau.. hehe..

aku pakai henpon sebab tuntutan/keperluan idop semasa..

memandangkan sekarang ni henpon aku banyak buat masalah, so aku tengah ushar2 henpon baru.. henpon aku ni xde la dah lama sangat pakai, dah dua tahun lebih baru je pon.. dua tahun tu x lama kan baru je lagi.. fizikal dia elok jer ni ha.. dulu sebab henpon aku hang 3 hari tula aku pakai henpon sekarang ni.. (keperluan)

..henpon aku buat masa ni..

dulu tengok orang pakai touch aku pon sibuk nak touch jugaks.. (kemahuan) .. nah sekarang padan ngan muka aku, nak touch pon kadang sampai tiga empat kali touch baru sensor dia jadi.. paling lama lau bergayut pon 15 minit je pastu connection error.. yang ni aku x tau masalah henpon atau masalah network.. tapi yang pasti bebudak umah yang guna celcom okeh aje.. masalah henpon la tu, nak mintak baru.. kadang bila incoming call pon x dengar.. malu tol aku bila bos tepon aku terpaksa cakap -" helo3, helo.. x dengar la puan, call balik" - tup aku letak.. lau bos aku x return kol terpaksa la aku yang menelepon dia..

sekarang ni kena hold dulu pasal henpon, selagi boleh guna aku akan guna dulu.. sekarang ni duit gaji nak guna untuk komitmen yang betol2 penting jer.. banyak berhabes kat kereta je wet aku sekarang ni.. (keperluan) tengah bulan ni nak kena major servis lagi, sib baik tunggakan aku dari bulan 1 dah masuk semalam.. lega 1 part tu dah lepas.. tp nak beli kueh raya, kerepek nanti guna banyak jugaks wet.. dah la aku balik last minit x sempat nak buat kueh, so dapat kueh tunjuk2 dua tige jenis dah cukup la.. nak arapkan buat kueh aku je yang bujang kat umah.. mak aku sah2 buah kerepek bawang ngan kueh siput je, yang tu memang kueh wajib umah aku.. hehe.. 

tapi aku berkenan henpon yang satu ini..

..henpon idaman aku - blackberry torch..

cantik kan.. tapi regenya pon memang cantikkk habes wa cakap sama lu.. (kemampuan).tu la ingat lau ade wet lebih nak cari henpon baru sangat2 tapi kali ni xnak yang touch dah.. xmo dah, buat sakit ati je.. dah serik daaa.. dah la sensitip, balik kampung dibalingnya dek anak buah xke nages aku nanti.. huhu haru..

yang paling pasti aku boleh idop tanpa henpon.. oyeah, suker sangat2!! aku pakai henpon pon sebab ada keperluan.. xde guna henpon ni buat dajal kat orang.. selagi boleh bercakap n mesej dah cukup dah.. tapi bonus lau ada wifi n 3G.. bosan2 3G nengok karenah anak2 buah.. wifi kadang aku guna kat servis centre je, bosan duk tunggu kete diservis aku on9 la..hihi.. (keperluan)

bagi aku sekali aku dah beli sesuatu barang tu, aku akan jaga dia leklok sampai dah tahap xleh berfungsi baru lupuskan.. hoho.. aku tengok kengkawan baling henpon selamber je bila gaduh ngan pakwe dorang.. dorang x sayang ke?? pastu tukar baru, n tukar lagi n lagi.. senang betol dorang ni.. sanggup x makan sebab nak tukar henpon.. lau aku?? sori la aku cakap, aku sanggup makan daripada membeli barang yg xde keperluan penting.. pasal tu la wet aku banyak abes kat makan jer.. tettt, kantoi!!! (kemahuan/kemampuan)

p/s: x payah la nak tunjuk2 henpon canggih korang kat aku, aku x amek pusing.. guna henpon untuk kebaikan, jangan gatal tangan nak buat dajal kat orang lain.. n lau guna henpon canggih, pastikan kredit sentiasa ada.. 

xde ke orang nak kasi befday aku henpon idaman tu.. (sangat2 kemahuan) v(^_^)v


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...