Wednesday 11 January 2012

Menangis Dalam Hati


sorry if entry kali ni macam sedih sikit.. actually memang sedih pon, senyum aku sekadar untuk mengaburi mata khalayak umum semata-mata..


first aku nak mintak maaf pada insan yang amat aku sayang, tak perlu la aku sebutkan namanya disini.. aku tau dia akan baca setiap apa yang aku coretkan ini..

saya mintak maaf sesangat pasal malam tadi, bukan niat nak mungkir janji.. saya akui memang silap tu datang daripada diri saya sendiri.. sebagai manusia, saya memang tidak sempurna.. saya berikan awak masa untuk berfikir tapi plez jangan diam je.. dari suara awak saya tahu awak marahkan saya, awak jauhkan diri dari saya.. tapi kita kan dah janji if ada pape masalah kita akan bincang sesame untuk cari jalan penyelesaian untuk kebaikan kedua-dua belah pihak..

keputusan yang dibuat saat hati tengah marah memang tidak pernah betul.. kewarasan otak untuk berfikir amat terganggu masa ni.. sebab itu saya bagi awak masa untuk fikirkan semua ni, fikir betul2 supaya tiada sesape yang akan rasa menyesal nanti.. kan saya dah janji akan terima sume kelemahan diri awak n akan lakukan yang terbaik untuk kita, saat2 indah yang kita lalui bersama2.. saya harap awak tak lupa semua tu.. saya tak nak kehilangan awak daripada senarai orang2 yang amat saya sayangi selama ni..

second aku terima satu ugutan daripada seseorang.. bukan ugutan ancam nyawa tapi ugutan berkaitan masa depan aku.. kan aku dah mintak maaf pagi tadi lambat sikit coz nak setelkan keje2 aku dulu.. bila aku dah setelkan keje aku buatlah seperti yang kamu nak tu.. aku mintak sabar je kejap, tu pon nak mengamuk n ugut aku pasal hal itu.. lagi2 kamu nak bangkitkan hal lama tu.. kira dah lama la aku bertahan dengan kamu, enam bulan tau tak.. enam bulan dimarah ditengking hampir tiap minggu.. seminggu pertama tahun baru 2012 ni dah buat aku pening, stress, sakit hati pasal kamu.

sampaikan aku jatuh sakit n dapat migrain pon sebab kamu tau tak.. bukannya aku nak menyalahkan takdir tapi lepas aku berpikir dalam2 semua ni berlaku selepas aku keje dengan kamu.. jangan ingat dengan pangkat duniawi kamu boleh buat sesuka hati, n tolong jaga hati kita sesama manusia ni.. tu je aku harapkan dari kamu, berubahlah sebelum terlambat..

kalau tak suka aku jangan simpan aku keje lama2 kat sini, ni setiap kali aku nak kua cari suasana keje baru awal2 kamu dah reject permohonan aku.. nape tak puas hati sangat dengan aku ni, lau aku ada buat salah tolonglah bagitahu.. jangan bila susah terhegeh2 cari aku time senang kamu senang2 nak marah n maki aku..

semua tak faham apa yang sedang aku tanggung sekarang ni, at least aku nak jugak meluahkan isi hati ni pada seseorang.. tengs pada Maya sudi jugak dengar luahan hati aku, ringan sikit kepala ni.. tapi masa ni aku nak sangat jumpa awak, bila dengan awak kepala saya ni jadi ringan..

makan breakfast pon tak habis, nak masuk sudu keempat hilang terus selera.. terpaksa jugak telan ubat sebab kepala ni dah mencucuk2..

p/s: terus terang saya perlukan bahu awak sangat2 sekarang ni sayang.. saya minta maaf atas sume yang telah terjadi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...