Tuesday 3 January 2012

Mahu Ketenangan

bestnye lau dapat duduk kat sini sorang2 saat ni

hanya ketenangan yang ku mahu saat2 ini..

hari pertama aku berhadapan dengan orang ramai pada tahun baru 2012 ini buat jiwa aku tak setenang yang disangka.. sememangnya semua senyum yang kulemparkan pada semua orang hari ni rasakan tak ikhlas..

ahh, mulut je mampu tersenyum tapi dalam hati toksah cakaplah.. huh.. orang kata tak elok mengeluh tapi aku memang dah tak tahan dengan semua ni.. somebody, plez stop this..

sebab??

hanya aku sorang saja yang paham situasi ini.. bagai diluah mati mak, ditelan mati bapak.. aku tak sanggup dah macam ni setiap kali..

aku harap tahun baru ini akan memberi aku sinar baru dalam hidup ni..

p/s: cepat2 surat confirmation dapat so aku boleh mintak tukar.. nak balik kampung, miss my mom T_T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...