Wednesday 18 January 2012

Ingat Ingat Lupa

betol la kan, makin tua makin pelupa.. bulan januari pon x abes lagi aku dah x ingat dah pe yang jadi bulan lepas..

dah masuk tahun baru so umo pon baru la jugaks.. huhu.. dah tambah satu angka kat umo aku.. dah jadi twenty plus2 samting.. aigOo..

ni la die alkisahnye.. taipppppppppp...

 kesudahannya iklan aku xde hasil.. huhu.. terpaksa la g sesorang je kat OU tu..

sila abaikan tulisan tu ye, masa ni menulis dalam kete yang tengah bergerak n nilah hasilnya...

tetibe teringat lak kat peta ni.. carik punya carik rupanya ada terselit kat dalam dashbod kete.. ni aku buat masa memula nak g OU bulan lepas.. bukan tak ingat langsung tapi ingat2 lupa, tu yang aku takot nak drive sesorang.. dah la jalan sana jem pastu malam pulak tu.. tapi nak tak nak pon kena berani redah jugak malam tadi..

akhirnya sampai jugaks aku kat sana tapi ni plak yang jadinya..


  hehe.. biasa la budak2 baru belajar nak kenal jalan.. tapi aku selamat sampai dan selamat balik.. terbaekkk la aku.. hehe.. dah tu je nak cite, takleh nak taip panjang2 coz internet lembap.. k, bai..

p/s: nanti len kali leh la g shoping kat OU, mentang2 la dah tau jalan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...