Tuesday 17 January 2012

Ida Mana??

ida..ida..ida..

aku pon toleh la ke belakang sebab dah tiga kali nama ida dipanggil.. dalam ati aku dia panggil sape?? aku ke??

panggil saye ke??

bapok bendulnye soalan aku tu padahal memang sah2 pon aku sorang je depan dia masa tu..

yela, saya panggil awak la Suhaida oii..

tak penah2 orang panggil saya guna nama tu kot..

seingat aku dedulu Syafinas je yang panggil aku guna nama Ida, tu pon masa zaman sekolah menengah..

pastu kalau ada pegawai baru kat opiz ni dorang panggil aku Ida jugak, tapi memula jela coz sekarang ni semua dah panggil aku dengan nama Su.. dari kecik sampai la sekarang memang aku guna nama Su je pon.. xde nama lain dah..

S.U. je, bukan S.U.E tau.. aku suwey sape panggil aku Sue tu.. n plez jangan panggil nama aku dua kali, aku taknak jadi SUSU.. awas kamoo!!

ni nama aku :

sila eja betol2..


 yang ni aku tak bape berkenan sangat, nampak macam lembik n perempuan melayu yang lemah lembut liuk lentok sangat.. so tak yah la panggil aku Ida, aku tak suka..


n ini adalah nama belog aku.. nak senang search c last bongsu je tapi lau nak susah leh taip link ashewcukibuk.blogspot.com.. hehe..

p/s: so harap maklum la semua ye.. jangan buat silap lagi, aku suwey nanti.. hoho..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...