Friday 9 December 2011

Tragedi Hari Sabtu

hari sabtu.. mesti korang tau kan, HARI TANPA PLASTIK.. bukan xde plastik langsung tapi kena la beli doploh sen kalau nak..

disebabkan pencinta alam sekitar a.k.a pembawa beg yang agak BESAR, aku x beli la plastik bag.. kononnya nak sumbat semua kat dalam beg la, confirm la muat.. kan beg BESAR.. hehe

okeh, the story is... aku ngan Lepih pergi la ke Giant yang terletak di Seri Kembangan tuh, menonong je berdua.. 1st pusing2 kat tingkat bawah pastu baru masuk dalam Giant kat tingkat atas tuh.. beli la suo trek n dua ketul barang lagi..

pastu pusing lagi dalam Giant, merewang2 duk ngukur KELUASAN Giant tuh.. siap leh kua masuk sume kedai n test kete myvi baru lagi kat tengah2 ruang legar tuh.. bapok melayan abg myvi tuh.. yela banyak la aku tanya ape bezanya dengan myvi aku pakai la ni.. nak masuk maghrib baru la kami angkat kaki nak balik..

masuk je lam kete...

OMG..

adush.. dushh.. dushhhhhhh...

mak aii, malunye aku..

korang nak tau kenape?? sebab ni ha..



huhu.. price tag aku terkeluar dari beg rupanya.. korang bayangkan camne orang ramai pandang aku tadi.. oh no, terase diri ini macam retis fofular pulaks dah.. kah3 bapok besar Lepih gelakkan aku.. siot betol, camne la aku x perasan price tag suo aku keluar.. mesti orang ingat aku pakai beg yang baru beli kan.. tak dan2 beli terus pakai n pusing 1 Giant lagi tuh.. haha.. bila pk balik lawak betul.. beg pon ada saiz L bagai.. haha

p/s: hati2 la kamoo pada hari sabtu, akan ku jadikan hari sabtu ini sebagai pengajaran.. uuu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...