Wednesday 7 December 2011

Aku Tak Salah Pon

baru je nak hepi2 datang keje arini coz bos xde sampai jumaat ni.. tapi ingatkan panas sampai ke malam rupanya hujan di petang hari.. merosakkan mood aku je.. sedih n keciwa ni tau..

kenapa perlu marah2 kat aku sedangkan tu bukan 100% salah aku.. aku dah tolong tu kira ok la, bukan nak hargai pertolongan aku ni.. ucap mekaseh pon tidak.. huh, manusia2.. bukan setakat rambut je warna lain2 tapi hati jugaks tak sama warna..

sampai bila diri aku nak dipijak2 macam ni.. bile nak bersuara sikit dah kena cop itu lah, ini lah.. indah khabar dari rupa keje macam aku ni..

golongan macam aku ni salu ditindas oleh manusia2 yang tak bertanggungjawab.. bile susah mula la cari aku tapi bile senang dimarahnya aku ni sesuka hati dia.. dah nasib badan, nak buat camne kan..

p/s: eiii, sesungguhnya aku amat tak suka perasaan macam ni



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...