Friday 30 December 2011

Gadis Melayu Terakhir

amacam, ada gaya gadis melayu terakhir x?

rasa macam sopan sesangat aku hari ni.. tapi tak bermakna aku tak sopan selama ni, cuma ayu je kot.. haha.. (silakan muntah hijau dengan banyaknye).. salu aku pakai baju kurung je tapi arini pakai jubah plak.. ni kali kedua aku pakai jubah datang keje.. masa 1st pakai kua lif je dah kena tegur.. "wah, waheeda wassini datang opiz arini".. arini pakai plak "dari jauh macam budak2 je, comel" hehe.. maybe jubah aku ni ade bunga2 kot nampak comel, padahal bukan aku pon yang dipuji comel tu kn.. perasan je lelebey..


tapi perempuan kalo dipuji memang la tersipu sipu.. tapi lau aku dah malas sesangat nak iron baju or dah lambat aku sarung je kemeja ngan skirt panjang.. senang cite, tak yah nk iron bagai.. haha.. tudung pon pakai yang sarung tu je senang, rembat je terus pakai siap..

tu je nak cite.. ok, bai.

p/s: minggu depan keje 4 ari je, yeahaa yabedabeduuuu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...