Friday 23 December 2011

Aku Marah Ni

ggrrrrrhhhhhhhh!!!

aku marah ni, aku betol2 marah ni!! aku xde masa nak main2 sekarang ni..


wahai incik komputer, nape kamoo buat hal saat2 aku kena settlekan benda yang urgent ni hah??

wahai incik telepon, nape setelah lama aku mendail cuma suara mesin je yang menjawab?? sume orang x keje kah??

wahai henpon, nape mesej tah pape asik masuk inbox!! aku xnak la melanggan bende2 yang mengarut tuh, sori to say lah yer!!

wahai incik printer, nape hari ni plak kamoo nak habes ink.. hari lain xbley ke??

wahai incik pen hitam basah kesayanganku, kemanakah kamoo menghilang?? tangan sape yang gatal kebas pen aku tuh, lau nak sila mintak dengan admin x yah nak amek aku punyer!!

wahai, wahai n wahai oh wahai.. nape sume tak kena je petang ni?? tolonglah, aku tengah marah ni!!

p/s: balik nanti nak makan bebanyak, bia lah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...