Tuesday 27 December 2011

Pilih Kaseh

nak cite ni.. semalam kan aku p cuci kete kat sek 17, sejam duk tunggu baru sampai turn aku.. kiranya sabar jgk la aku ek huhu

sebenarnya dah banyak aku pusing Shah Alam tapi banyak yang tutup.. memula nk try seksyen 14, tutup.. pastu try g seksyen 6 plak, tutup jugaks.. seksyen 4 aku x jumpa cari coz dulu rasa macam penah nampak kat situ tapi x jumpa la plak, aku agak tutup la kot.. last2 cuci kat seksyen 17 tu jela, ramai pon ramai la.. janji line2 kotor kat badan c puteh aku tu ilang.. nak pusing seksyen 23 malas la plak coz x bape nak biasa kedai kat situ, penah datang skali je pastu kompius kedai yang mana satu coz carwash dekat2 je..


dulu aku salu cuci kat sini tapi semalam tengok signbod je ada, khemah2 dorang pon dah xde.. dah tutup terus kot agaknya.. ingat pas cuci semalam leh la claim yang cuci free tuh, huh melepas sudaa.. keciwa..

okeh, berbalik pilih kaseh carwash 17 (bukan nama sebenar) ye.. aku xnak la tutup periuk nasik orang lau mention nama kat sini..

dalam tempoh sejam aku tunggu turn tu sempat la aku perhatikan dorang buat keje.. yang tukang cuci cuma dua orang, nak cuci 7 kete termasuk c puteh memang la amek masa lama kan..

pilih kaseh sebab ape?? bukan kes potong Q tapi kes kete mewah.. aku lupa kete jenis apa tapi memang mewah n sporty la, kete mahal tuu..

kalau kete mahal die sembur sabun banyak2 pastu gosok lama2.. lau kete kancil sembur sabun sikit n gosok pape patot dah siap.. lau yang tak sabar asik menyuruh itu ini kat tukang cuci dorang buat ala kadar je.. kete aku plak dorang sembur sabun x bape nak banyak (sikit dari kete mewah tu tapi banyak daripada kancil) dorang buat sedang2 je..

yang penting jalur2 kotor yang hampir 3 minggu x cuci tu ilang.. yela xkan nak cuci tiap minggu kan, nak2 sekarang ni musim ujan.. so semalam panas tu la aku kua..

ingat nak polish la nanti, kasi cantik sket c puteh aku.. dah setahun setengah x penah polish lagi.. nanti ada masa aku bawak polish n buang bintik2 itam yang x diperlukan ye.. skirting yang pecah sejengkal tu pon aku buat balik ye pastu nak tambah pape yang patot.. haha.. lap u my c puteh!!

p/s: keje bia ikhlas, baru duit tu berkat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...