Friday 30 December 2011

Aisar In The Opez

semalam ngan arini ni si genit Aisar datang opiz.. so aku pon amek peluang la nak main2 dengan Aisar.. bOsses xde so kami main2 la xde keje banyak ujung2 tahun ni.. hehe (otometik tanduk bercabang dengan banyaknye)

boleh tahan jugak banyak mulut budak ni, pastu tak takot dengan orang.. lau boleh sume nak disembangnya..


die tak nak pandang aku nak amek gambo, puas dipujuk still x makan jugak pujukan aku yang mendayu-dayu ni.. haha

"Aisar, pandang sini la.. akak nak amek gambar ni"

digelengnya kepala kat aku.. akak la sangat padahal dah pangkat antie dah pon.. sebab tu la tak makan pujuk kot *kompius*


 ni abam ngan kakak plak pujuk Aisar.. haha mulut tengah penuh ngan kueh tu..

 

akhirnya aku curi gambar Aisar kat fesbuk mak die.. tak puas hati xdapat amek gambar elok2 td.. haha sori kak Ija ye.. comel Aisar pakai baju melayu hari Jumaat ni..

p/s: latar belakang kurang memuaskan coz gambar dalam pantry je tadi.. peace V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...