Thursday 9 February 2012

Tersilap La Pulak

kelam kabut aku nak turun beli nasik untuk lunch tadi ada telepon berbunyi la pulak.. nak tak nak aku angkat la jugak, kate profesional.. (padahal takot boss dengar ringing lelame).. masa tu jugak ada sorang pegawai aku ni kt depan nak mintak tolong scan dokumen..

dalam kelam kabut aku cakap telepon dengan si pemanggil tu leh pulak tersilap sebut jawatan dengan person in charge tu.. jawatan betol dia ialah Penolong Pegawai Undang-Undang tapi aku terSILAP sebut Penolong Pembantu Undang-Undang daa.. huk3.. dah la c tuan empunya badan ada depan aku dijelingnya kat aku ni ha..

sebenarnya aku dah kompius dengan jawatan lama dia coz dulu guna nama Pembantu Undang-Undang.. nak tau dia cakap ape kat aku??

"sampai ati ko su, dah la penolong siap skali dengan pembantu lagi ko bagi kat aku ye.. merendah2 kan aku ye"


hehe.. sib baik dia sempoi je, x marah.. terus la aku mintak maaf kat situ jugak, mesti kecik ati dia padahal pangkat dia atas sikit je daripada aku.. hehe.. sori ye.. so aku pon blah la nak beli makan..

p/s: tu la padahnya lau buat keje masa perut lapar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...