Wednesday 8 February 2012

Kembali Menyinari


..ehsan abam gOogle..

akhirnya cahaya kembali menyinari meja kerja aku setelah hampir dua bulan menyuram.. mau tak nye, 3 bijik lampu kalimantang ni terbakor, puas menelepon c pemaintenance bangunan ni tapi tiada sebarang jawapan..

kebetulan tadi aku ternampak dorang kat depan so aku panggil la mintak tolong.. lastly, lapan bijik mentol ditukar.. ha, hambek ngko.. aku nelepon tak nak jawab, dah banyak mentol berdekatan meja aku ni terbakor tau..

bulan lepas sanggup aku panjat meja ni semata-mata tak tahan dengan lampu "disco" ni berkelip2.. geram sangat aku panjat la cabut die punye starter.. hehehe.. malu plak nak gtau bile pemaintenance tanya tadi pesal starter tu bukan kat tempat asal die.. haha..

p/s: so sekarang ni bile dah terang macam ni rasa macam silau pulak nak buat keje, nak mengadap pc lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...