Wednesday 22 February 2012

Suatu Pagi Dalam Lif

suatu pagi yang aku dah tak hengat tarikhnye bile.. yang pasti kejadian ni memang berlaku pada waktu pagi, otw aku balik tapau bekpes kat kantin..

.. nasib masa ni aku bertiga ke nek lif ..

biasa la kat opiz aku ni kena scan pass pekerja dulu baru butang lif tu boleh ditekan.. almaklomlah, demi keselamatan semua..

masa tu orang tak bape nak ramai lagi tapi dah nak terbuka pintu lif boleh pulak segerombolan manusia menyerbu masuk ke dalam lif.. bape saat je lif penuh!!!

sib baik aku dapat jugak mencelah di celah2 manusia tu.. memasing tahan nafas nak bagi space muat konon2 jadi kurus la sekejap.. haha..

aku tengok butang lif menyala kat nombor 4 je, xkan sume skali nak g tingkat 4 kot.. tak pun memasing lupe nak tekan coz cosentrate nak kurus (tahan nafas).. hehe..

ting!!

dah sampai tingkat 4

sume skali kua daripada lif.. aku ngan kawan2 yang turun menapau tadi buat muka pelik je.. rupanya semua nak tuju tingkat 4 rupenye, macam pelik je kan..

korang bayangkan sesardin2 manusia dalam lif tu leh tuju 1 tempat je, padahal masing2 punya urusan berbeza.. macam tak caye ye tapi tu la hakikatnya..

p/s: aku paling tak suke bile dah sempit dalam lif pastu ada pulak yang berbau.. eeiii, menci sesangat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...