Thursday 9 February 2012

Campak-Campak Lagi

sememangnya aku ni dah memang sebati dengan menu campak2 ni.. haha.. bukan ape, tiap kali nak masak aku akan taruk je bahan2 ramuan sesedap hati aku.. hehe.. lau jadi kira ok la tapi lau tak jadi pon aku telan jugak.. so far aku tak penah membazir lagi dalam menu campak mencampak ni.. hahahahahaa (sila gelak panjang2)

..ayam gOreng kruk2 (bukan nama sebenar)..

tapi ni la hasilnya.. hebat bukan?? (angguk2 tanda respons.. dah takde orang puji so terpaksa la puji sendiri).. kih3.. ramuannya:-

- ayam goreng kunyit
- bawang
- cili padi (kasi perghhh sket)
- sedikit sayur tak kesah la pape
(lau tak nak sayur pon takpe, campak la sesedap hati uols ye.. menu uols so ikot sedap uols ler)
- garam n gula secukup rasa

p/s: okeh, cukup2 je nasik ngan lauk.. tak membazir uols, gud gud c last bongsu ni kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...