Tuesday 28 February 2012

Roadtour ABPBH : SACC Mall

pagi 26.2.2012.. aku ke pasar kabut yang berlokasi di stadium Shah Alam.. ada la setahun lebih aku tak menapak ke sana, tapi disebabkan aku menemani c kawan (penakot tido sesorang umah die) yang sorang ni, so aku membontot je dia g memane.. hehehe..

balik pasar karat terdengar lak iklan abpbh di Hot FM.. dengar je artis yang turun serta, c kawan ni exited nak nengok artis pujaan hati (JOZAN).. (plan ke GM Klang terpaksa dibatalkan coz kami tersangkut di SACC Mall) haha..

otw g sana..

sampai sana nampak pengacaranya ialah Fafau ngan Suraya Hot FM, huhu memang sonok la.. Didie Alias ngan Along Cham pon ada, dorang tu banyak nek pentas mengacau orang ngan buat lawak je..

Neelofa ngan Rozita Che Wan

Pak Nil pon ada.. dah chubby sket Pak Nil ni.. hehe.. 

ni la c kawan aku

give me 5!! haha

dapat bergambar ngan gambar artis pon jadi la daripada takde langsung.. huhu

tengok la lautan manusia yang datang.. parking pon penuh atas bawah.. kat lua pon banyak kete parking tepi jalan.. dengan event ekspo pengantin kat SACC Convention Centre lagi, memang penuh la..

yang ni paling kelakar..

Johan: saya nak tanya abang baju merah ni
abang baju merah pon berdiri la..
Johan: sape nama abang??
abang baju merah: Saiful
Johan: BETUL, tu la jawapan die!!!
lalu dihulurnya goodies bag tu.. gamat orang gelak..

part JOZAN la memang best sangat, memang kelakar giler2.. sumpah aku tak tipu.. ada 1 lg scene yang aku ingat.. Zizan mencelah turun bawah stage cari orang  untuk tanya soalan..

Zizan: adik, tepi sket abang nak lau..
adik tu pon kesot la ketepi..
Zizan: Hah, tu la jawapan die!!
adik tu dapat adiah

sengal la dorang tu.. haha tapi terbaek la antara artis2 yang datang..

antara artis2 lain yang turut serta ialah, Jac, Shila Amzah, Sharnaz, Johan Asari (Botak), Diana Danielle, Adi Putra dan Sixth Sense.. dorang jugak buat birthday suprise kat Adi Putra, siap potong kek lagi..

ni dah otw g parking.. nak balik dah.. dah lewat petang so sebab tu la kami tak jadi ke GM Klang.. so nanti2 la aku nak cari tudung..

p/s: balik umah c kawan makan, makan ubat n tido.. sakit kepala kena ujan..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...