Thursday 9 February 2012

Tak Perasan Pon

"pesal dengan baju su tu?"

"pesal kenape?"

"baju tu memang besar ke atau su yang makin kurus ni?"

"oh, itu ke?"

..lau dah jadi camni memang takkkk ah..


daripada minggu lepas ade je opismet aku ni bertanya.. pas aku balik bercuti panjang aritu memang ada je yang menegur.. cuma kadang2 je bila dah terlampau banyak pikir aku tak lalu nak makan.. itukah penyebabnye??

semalam aku pakai kemeja opez yang tailor datang ukur badan tu, pon dorang menegur.. dorang cakap baju aku dah besar n menggelebeh.. dah tak sesuai dah aku pakai katenye.. tapi lau tak pakai sayang tu oiii, tempah mahal2 pastu tak pakai pulak.. membazir aje..

kat umah aku ada jugak telek2 cermin tapi macam biasa je.. tak nampak kurus pon tapi memang ada baju aku yang dah longgar..

p/s: ni buat aku tak sabar2 nak p timbang ni.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...