Friday 29 April 2011

ouch..

..mood : ceria sepanjang hari..

hari ni aku rasa happy sesangat.. sebab?? sebab hari ni hari jumaat, waktu bekerja pendek dari hari2 biasa.. tapi bukan sebab tu je la.. aku dah dapat result kursus baru-baru ni.. sijil pon dah dapat.. LULUS DENGAN KEPUJIAN.. v(^-^)v

happy sebab tak lama lagi aku sah dalam perkhidmatan la.. lalalaaa..

taknak cakap banyak la, aku teringat kenangan kursus baru-baru ni..

..k.maya, ezy n aku tengah tunggu turn masa riadah.. kitorang main bola tampar..


..aku..


..with diha..
 
..with bihah..


..with noni..


..with ezy..


..pas abes presentation : aku ngan ezy je yang kena bercakap..


..group kitorang : diamond..v glow, v fight..

hahaha.. manis belaka kenangan sepanjang kita bersama.. sume lulus dengan kepujian..

syabas n congrats uols, semoga kalian sah jawatan memasing..

<3 <3 <3
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...