Thursday 28 April 2011

kerja..keje..kije

..w0rkdays..

aku percaya korang sume pernah kena monday sickness.. monday sickness adalah satu penyakit yang akan menyerang pada pagi hari pertama kerja dalam minggu bekerja.. hari senin la uols..

salu kita duk dengar morning sickness je kan.. itu bagi bakal2 mummy yg pegnen je tp ade jugaks bakal2 daddy yang kena penyakit ni.. ade yg teruk sampai kena admitted kat ward masukkan air dalam badan coz xleh nak telan pape.. telan je asik kuo balik.. sian sangat2 kat golongan tu..

pagi ni keje aku banyak sangat yang nak kena buat.. almaklumlah, lagi sari dua nak masuk bulan baru.. so kena updated la pape yang patot.. settle boss2 punya claim lagi walaupon aku xleh nak claim dah sekarang ni.. bab2 kira mengira ni aku kena fokus sket, jangan ade yg datang mengacau udah.. kena paham la, otak dah berkarat pas SPM dulu.. further study pon xde amek bahagian akaun yang nak kena kira mengira bagai ni..

sedang sibuk wat keje ni aku sempat lagi updated belog aku ni.. bos xde, aku pon selit2 la keje aku.. yang penting dua2 keje jalan maa.. v(^-^)v


..peace, wajah hepi bile bos xde..ngeh3..

bawah ni gambo time banyak keje lak a.k.a time bizi


..keje dedulu..


..masa ni muka baik sket, muka wat keje..


..ni la muka sibuk ujung2 bulan..

hahaha.. beza sangat bila aku x pakai ngan pakai spek kan3.. aku ni nampak tua dari umo sebenar kalau pakai spek.. sebab tu la aku pakai contact lens sekarang.. senang sket nk gerak.. pakai spek leceh sket, aktiviti pon terbatas.. tapi bila dah pakai lens ni kena jaga la, xleh pakai lama2 sangat.. nanti kamoo jugaks yg susah..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...