Tuesday 26 April 2011

mengintai-intai cari .....

rasanya dekat sebulan dah aku duk intai barang ni tp still x jumpa2 jugaks..
jenuh jugaks la duk survey kt internet semata-mata nak beli benda alah ni..

sementara asik duk teman sorang member umah ni cari barang kt JJ, aku pon duk ngintai ler barang yang aku nak tu.. intai punya intai, pusing punya pusing x jumpa pon.. keciwa sungguh hati ini.. aku nak tanya salesgirl tu malu plus segan.. wawawaa.. ye la, korang pk kan, barang yg aku carik tu xde la gempak sgt pon.. regenye lak x setanding yg dorang display tuh..

xpe la dlm grup emel dorang gtau barang tu ade jual kat JJ.. aku pon pusing2 lagi, dengan harapan kali ni jumpa la.. coz aku mmg dh nk give up dh masa tu.. taraaaa, tetibe je mata aku dapat tangkap kat 1 objek puteh ni..


gembira bukan kepalang bila dh nampak benda puteh ni.. sib bek aku sedar masa ni kat JJ, lau x maunye aku lompat2 bintang kt tengah orang ramai tu..hihi.. terus sengih x abes2 sampai ke telinga.. korang bayangkan dh bape banyak tempat aku duk cari benda ni..

nak dijadikan cerita lagi, kemain payahnye c salesgirl tu nk wat kuo benda ni dari rak kaca tu.. masa tu nak je aku tolong angkatkan rak tu kasi senang nk capai.. yang diletaknya kt ujung mmg la payah nak capai lau yang kat depan tu dh ditaruknya benda2 beso.. marah beno aku, rase nk bako je.. huhu.. nak tak nak dorang kena alihkan sikit rak tu baru boleh amek barang aku nak tu..

dah dapat terus bayo angkut bawak balik la..
memang sesangat hepi masa ni.. maklumlah dah lama x hepi sejak single ni.. tett!!!

bercerita bulan april ni ada 1 lagi aku nk share..

april fool a.k.a 1 april a.k.a befday aku..hihi..

me bday cake
aku x tau pe motif love tu, siap ade dua lagi

masa ni dorang buat suprise, siap nyanyi lagi lagu befday kt aku..terharu wey,sib x nages je masa tu..



ni otw nk p jamu opezmate la.. orang dh bagi, x baek nk mkn sesorang..
share reramai br sedapp nk makan, bak kata orang baru terasa nikmatnya :p

bulan april ni jugaks la dh genap dua tahun aku keje kt sini..

kt bawah ni yg tahun lepas punya.. kek ni ex-boss aku yang bagi, sekarang dia dh tuko opiz dh.. opiz hq kat putrajaya nun..



ni la ex-boss aku, cam dh pakat je pakai baju puteh.. haishhh korang jangan la gosip lak.. kebetulan je ni..

mase ni 1st time sambut befday, sedey.. maklomlahhh orang kampong.. XD
aku punya terharu sampai xleh nk potong kek tu.. sudahnye c ex-boss ni la yang tolong potongkan..hehe.. dh biasa potong kek anak jawabnye.. pape pon tengs boss..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...