Tuesday 26 April 2011

blog launch

..Salam perkenalan..

ashew cukibuk a.k.a su nama aku.. sekali su je, jangan dua kali, jangan 3 kali n jangan berkali-kali okeh..awas kamoo.. jangan jugaks suka suki taruk uruf 'e' kt belakang tu.. aku suweiiyyy korang nanti..
dari kecik sampai la beso duk lekat nama ni, mmg xde nama lain dah selain mana su ni.. adeq su, kak su, cik su n paling ramai dorang panggil aku mak su.. xleh nk nyorok dah, anak buah je mcm teritip (^-^)V

Bercite tentang kewujudan blog aku, al kesahnya cenggini..
Salu nengok sume cibuk berblog aku pon teringin nk berblog jugakss, trend abad ini kot.. aku ni salu baca blog orang je, pastu duk senyum sesorang.. ramai jugaks la yg perasan tebiat aku ni lau duk dpn pc..hehe.. memula malu nak cakap kt orang, ye la..aku ni kan suke buat sume benda sendiri haha.. hajat di hati dh lama nk berblog tp baru pagi yang mulia ini hajat aku ni kesampaian.. ni pon mintak tolong dek akak opiz ajorkan.. (identiti  dirahsiakan atas permintaan akak ni)

nah, sekarang aku jelmakan rupa aku..hihihi cam cite antoo je nk main jelma2 bagai..


..ni baru 1 per 5 koleksi anak buah aku..

ni gambo pas amek mak aku kat epot, baru balik haji akhir tahun 2010..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...