Tuesday 18 October 2011

Sikit Lagi

mesti dapat punya la, tp x janji la bila.. haha

bermula daripada petang semalam, aku telah menerima cabaran untuk mendapatkan score sehingga 400k untuk 1 benda ini..


mesti korang gelakkan aku ye.. ingatkat target untuk 400k ringgit malaysia tapi 400k ni punyer.. haha.. kasi gempak dulu..

so far aku dah sampai 150k plus2.. ni pon untuk bape jam je.. yang 400k tu Cencunun main sampai 2 hari 2 malam tak tido.. haishhh.. aku idak ler buat koje tu sampai tak tido malam ari keje cenggini.. maunya tumbang aku kat opiz nanti.. ko sanggup nak hantar aku g spital?? sampai kat spital nanti doktor n nurses sume gelakkan aku sebab dah tau punca aku tumbang.. ohoho, mane nak letak muka yang cun ni dik non uiiii..

petang ni balik keje aku sambung main lagi untuk capai target 400k tu.. haha

jangan sesape berani usik brick game tu..


tapi masa zaman dedulu, memang pemes game ni.. kumpul duit pastu beli kat pasar malam je, nak beli kat bandar jauh sangat nak g sane.. haha.. asal dapat je pastu berebut la kat umah sape nak main.. makan tido pon duk kelek banda ni pasal takot abang ngan kakak amek time kite x sedar tido.. wuhuuu kenangan oh kenangan.. kini kau hadir lagi mengingatkan ku..

p/s: usaha tangga kejayaan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...