Monday 31 October 2011

Kisah Kami

salam.. semoga kembali ceria di pagi senin ni ye..
nanak monday sickness ye, happiness will be fine..

amek mood haha.. padahal hari senin la hari aku paling lewat sampai opiz, siap je punch tadi terus mesin tu bernyanyi riang ting tinining ninining nining ninining tinining niningggg (lebih kurang macam ni la :p).. fuhh, telah selamat menndapatkan dakwat itam pada saat2 yang terakhir..

selalu xde la selambat ni pagi seninku tapi arini perjalanan jauh untuk sampai ke opiz.. selalu 7 minit dah sampai tapi hari ni sejam baru sampai.. tetibe lak aiwey elite tu jammed, salu xde pon lau aku tido putrajaya..

weekend aku di putrajaya..

dah lama sangat aku tak jumpa my bff oh Aisyah ngan Wawa.. tapi ari sabtu sempat lagi berdating jap ke Sunway Piramid pastu ke JJ Bukit Raja tengok movie dengan sidia.. balik umah petang sabtu tu terus siap2 n kemas baju n berdesup ke putrajaya.. tak lama pastu dapat kol..

"dah sampai mana ni?" --> "Putra Height" --> "kami dah siap, awk sampai nanti terus gerak" --> "okeh, seploh minit lagi saya sampai.. cop parking cepatttt" makin aku pecut c putehku membelah kegelapan malam..

macam ni la aku.. aisehh, lambat plak kali ni.. dh parking kete leklok trus masuk kete Azri n terus gerak g Kajang.. Kami berempat memantapkan vokal memasing di dalam bilik kecik tu selama dua jam.. hehe tengs Azri banje kami.. pas karok kami makan kat Bangi plak, pinggan aku je yang licin coz seharian x jumpa nasik.. haha.. Azri makan x abes pastu Aisyah ngan Wawa bungkus bawak balik.. kelakor sangat.. sampai umah je sambung menyembang lagi sampai pukul 3 pagi baru kami tido.. dah lama x buat perangai macam ni bersama korang..

ari ahad kami ke Kajang lagi, ada kenduri kawen.. pas makan2 n jumpa pengantin kami balik la.. biasa la kalau x keluar, kami menyembang abeskan waktu petang tapi lau x menyembang kami tumbang la jawabnye.. hahaha


ni sementara tunggu pengantin perempuan sampai sebab majlis belah lelaki.. bleh plak macam ni..

p/s: perut kenyang suka hati.. XD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...