Tuesday 11 October 2011

Antara Rela Dan Terpaksa

antara rela dan terpaksa, mana satu korang pilih?? kalo aku x nak pilih dua2 boleh x??

sekarang ni aku memang x rela tapi lebih kepada terpaksa.. tersepit di antara dua keadaan yang sesangatlah aku x suka..  mengapakah ianya terjadi kepada diri aku?? ahhhh, benci!!! mengapa manusia suka mengarah tanpa bertanya terlebih dahulu.. daripada rela pon boleh jadi terpaksa kalau mendesak last2 minit.. bila la nak berubah untuk menyenangkan semua..

*huhhh....... (mengeluh)..

orang cakap x elok mengeluh, nanti pendek umo.. tapi nak buat camne kan, dah nasib aku diperlakukan sebegini rupa.. dari dulu sampai lah sekarang, keadaan masih x pernah nak berubah.. sebetulnya hambamu ini adalah mangsa keadaan bagi orang2 yang tidak menjalankan tanggungjawab masing2 dengan betul..

terasa kepala ini amat berat untuk menanggung beban yang datang menghempap.. tolong.. tolonglah aku.. kasihanilah aku.. sesangatlah perlukan seseorang untuk berkongsi masalah problem ini.. tolong lah aku.. tolonglah release masalah ini..

andai kata aku terbuat sesuatu di luar jangkaan, biarkanlah aku dengan perasaan aku hari ni.. aku mintak jangan ada sesiapa yang menghalang tingkah laku hari ni..

masalah..

aku berharap engkau pergi la jauh2 daripada hidupku.. dan jangan engkau berani mengjenguk pintu kehidupan aku lagi..


p/s: really need somebody to get me out from this problem.. plezz.. desprate for the freedom.. full stop.

T_T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...