Sunday 16 October 2011

Pecah Rekod

alkisahnya semalam 15.10.2011 @ hari sabtu @ weekend.. gila punya la aku tido, x penah dibuatnye sepanjang idop ** taun ni.. hampir 15 jam tido, bangun makan je.. huhu.. sebab lapar je baru aku tersedar daripada tidur..

mau x lamanya aku tido, bosan tau x.. aku ditinggalkan keseorangan je kat umah.. memang bosan gile.. nak layan fesbuk pon dh jemu lau dup ngadap bende tu tiap ari..

pasni tobat aku x buat dah keje gile ni, fenin kefepafalafa afakufu nifi.. haishh tercakap f  la pulaks.. sori2 bagi korang yang x paham.. aku translatekan balik ye.. fenin kepala aku ni akibat  terlebih tido..

tapi lau budak kecik tido lama xpe, tu bagus untuk tumbesaran otak mereka

p/s: korang jangan buat macam aku ye, nyesal nanti

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...