Monday 27 June 2011

I'm back


assalamualaikum n salam sejahtera..

miss u muah3


terasa amat segar sekali aku dapat menyinar kembali seperti hari2 biasa.. rindu sesangat nak menconteng belog aku ni tp disebabkan faktor kesihatan aku berehat seketika.. cukuplah doktor bagi aku mc 3 ari untuk berehat, plus wekend lagi la cukup.. so duk dediam jela kat umah berehat (yang sebetolnye membuta).. tapi jangan x tau, aku kat umah pon kena kacau jugaks.. ingatkan nak off je henpon tp risau la pulaks ko2 ada emergency.. so aku on jela henpon.. pagi petang jugaks la menjerit henpon aku minta diangkat, sume no opiz.. redha jela aku angkat.. T_T



masa demam 2 kan, alangkah syoknye lau mak aku ada kat seblah.. leh la peluk2 manja2.. winduu sangat.. tp xpe la, aku call je tanya khabar sebab mak aku pon tengah sakit pening kat kampung nun jauh kat terengganu..

w/pon jauh aku nak mak tau.. i lapp u mom..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...