Thursday 16 June 2011

Air Oh Air

air...airr....airrrr...... (sila baca macam zombie kg pisang yg tengah lapor tu)..

memang aku ngaku yang aku memang x suka minum air, apetah lg air kosong.. memang tak ahhh.. tp aku benci bila umah xde air.. susah beb.. lau xde letrik boleh dimaafkan lg..

petang tadi macam biasa la aku balik keje lambat, dekat maghrib baru sampai umah.. lepak2 la dulu kat ruang tamu, buka kipas lelaju yg boleh.. dah macam nak tercabut dh bilah kipas tu.. rilex je dulu, buka peti ais cari buah..

buka la paip air nak cuci buah.. air pelan je pastu terus berenti.. ah, rasa nak menyumpah je mulut ni bila buka paip lain tengok sume xde air.. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

dah la kat opis melambak keje x sempat nak siap td, balik umah xde air lak.. hangin 1 badan.. 

call puspel report, dorang gtau ade paip pecah.. aiseh, x abes2 ngan paip pecah.. dulu pon macam ni jugaks.. rupenye paip kat shah alam ni sume tengah tunggu masa nak pecah ye.. oh sungguh keciwa daku..

dek kerana nora elena episod last td aku postponekan masa mandi aku.. habes je cite aku dah x tahan dah, terus g masjid mandi.. aku, cunun ngn pika menonong je menuju ke masjid..

ahh...lega dapat mandi ooo..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...