Monday 13 June 2011

I'm back..

assalamualaikum & salam sejahtera..

lega rasanya dapat bernafas kembali menconteng belog aku ni.. haha.. minggu lepas aku cuti balik kampung seminggu, bukan tade ternet kat umah tapi bile dah kat kampung tau2 jela uolss.. x sempat nak updated..

pagi aku jadi suri rumah sepenuh masa.. kemas umah, basuh plus sidai baju pastu kena masak lak bila dah masuk tengahari.. sib bek ade van datang jual lauk depan umah, senang keje aku xyah kua cari bahan.. aku tibai jela masak pape pon, janji sume dapat telan.. hehe.. lau setakat cincai2 yang simple tu bolehlah..

masuk je petang aku buat aktiviti sendiri la, bawak member jenjalan.. lupa lak nak gtau, kali ni aku bawak member opiz bawak balik umah.. sebab 8hb Jun tu ade kenduri budak opiz, umah dia xde la jauh sgt ngan umah aku.. dalam 15 minit je dh bleh sampai.. Selamat Pengantin Baru buat kak Bi ngan asben, Mat Hasdi.. nanti aku tayang gambo kawen kak Bi kat next entry okeh..

time malam aku rehat je kat umah.. aku ni x suke drive malam, rabun.. huhu.. gitu lah jadual aku seminggu kat kampung..

ingat nak la tayang gambo kat kampung kat sini arini tapi server down lak kat opiz.. sayang tol la, padahal arini line clear je bos tade.. esok payah sket la coz dekat sebulan dah aku x jumpa ngan bos, mesti banyak nak kena explain pe yang jadi semasa ketiadaan dia kat opiz.. huhu.. hari ni pon aku x sempat nak jenguk emel lagi kot2 ade emel yang bez yag aku boleh kongsi ngan kalian..

aku xleh nak lelame kat sini, melambak lagi keje nak kena settlekan ni.. adios..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...