Tuesday 10 May 2011

weekend

..sabtu + ahad = wekend..

korang suke x wekend? aku 50/50 la suke ngan tak suka sama banyak je.. semalam aku x sempat nak update my belog ni, keje banyak maa..

kenapa 50/50?
50% = suka sebab xyah bangun awal pagi plus drive ke opiz.. hehe.. wekend tu aku boleh buat ape je yang aku suka..

50% = tak suka sebab kalau sume hosmet aku balik kg, tinggallah aku terkontang kanting sorang2 kat umah.. lau ade member ajak keluar xpe la jugaks, lau xde haruuu..

yang tu dapat disimpulkan secara ringkas je..huhu.. jangan marah ye..

wekend lepas aku kat umah je, xde buat pape.. buat benda ni je..

meh aku tunjuk step by step camne nk siapkan benda ni..

..bahan2 yang diperlukan..


..ni je yang mampu tengah2 bulan ni..


..ni ha isi dia, berat jugaks kaca ni..


..dah siap balut dah..

love2 gitu corak tapi aku lupe nak cari kadnya.. nanti besok2 aku keluar aku cari 1 coz wekend ni dah majlisnya.. aku ni bukan reti sangat nak kasi adiah ape kat orang, main capai je.. tu pon kena tengok bajet dulu hahaha..

cakap pasal wekend ni salu aku tulis "wekeng" ngeh3.. aku kan pior Teganu so "G" tu takleh nak tinggal.. kekadang tersasul jugaks, hentam jela..

masa belajar dedulu, lecture salu suh aku kontrol loghat.. hakikatnya kalau kontrol la loghat tu kuo sampai tak tertahan tahan lagi.. kelasmet aku awal2 lagi dah gelak bila tengak aku bangun nak present.. ramai jugaks la yang ngajuk2 gaya aku cakap.. x kesah la, aku ni kan ati batu.. amat payah nak terasa gitu..

k lah, aku nak makan kejap.. lapor nguh la perot ni wase..
dadaaa...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...