Wednesday 11 May 2011

dah jumpa

..ingat tax?..

kalau korang masih ingat la.. dalam entry dedulu aku gtau lupa nak cari kad adiah kan.. so semalam aku dah dapat dah.. kad dia x susah nak pilih coz aku tau dia giler kaler pink.. jumpa je kad kaler pink terus je aku rembat.. tp yang hello kitty xde, so aku pilih jela yang ni.. janji pink.. hahaha..

..santekk kan..

aku beli kad ni kat kedai romantika kat Plaza Alam Sentral a.k.a pas.. kebetulan dah jalan kat romantika so aku usha2 la pape yang berkenan di hati.. sampai je kat umah, aku jumpa satu lagi benda.. nak tau? jom baca bawah ni..


..see, my febret no..

lau nak tau aku paling suka no.4.. sebab? sebab aku suka lah.. hahaha..

cite di sebalik no.4.. aku lahir bulan empat (4) a.k.a April.. 1 April 1988 tapi jangan sesape buat april fool kat aku, aku x suka.. sebab tu lah sesape yang kenal aku tau aku selalu guna no.4 tu especially no.1488.. 1488 untuk yahoo mail, gmail n banyak lagi la.. kalau boleh plat kete aku pon nak no.1488 jugaks.. tp apakan daya x dapat coz masa beli kete tu aku nak cepat so nak xnak pon aku kena ambik no running la.. sedey3..


..2.4.2009..

aku dapat kerja gomen.. 1st lapor diri kat JPM Putrajaya, 2nd lapor diri kat HQ aku kat Putrajaya jugaks n 3rd baru lapor diri kat opiz aku sekarang ni..

..2.4.2010..

aku dah dapat kereta sebuah.. beli dengan hasil titik peluh aku sendiri.. bulan2 aku saving nak beli kete ni.. dapat la jimat sket coz mase dedulu aku g keje ngn bas pagi2 tp bila dah petang aku kena naik teksi sebab bas x lalu at opiz aku.. kalau dah seploh rengget sepetang naik teksi, maunya 50 rengget seminggu.. kalau sebulan? korang kira la berapa..

sekarang ni 50 rengget minyak kete aku cukup untuk 2 minggu n kadang nak sampai sebulan jugaks baru abes kalau aku x jenjelan kemane.. tapi aku kena kira la bajet lain untuk maintenance, tol dll.. sib bek nak g opiz xde tol.. huhu..


..1.4.2011..

aku dah settlekan sume syarat2 sah nak dapat pengesahan dalam jawatan.. oyeah, tunggu surat tetap je ni..

bulan 4 jugaks bulan pergerakan gaji aku dalam setahun.. tapi selalu lambat masuk coz kena tunggu surat dari HQ dulu baru admin boleh buat gaji.. so terpulanglah pada mereka2 lambat mahunya cepat..


..bulan 4 2012..

dorang2 ni dah pikir ape yang bakal aku dapat.. ramai yang cakap aku akan tukar status kepada isteri orang.. tapi ye ke? pelik kan coz aku ni single n not available pon lagi.. tettt!!!

kan banyak perkara yang terjadi dalam idop aku berkaitan no.4 kn.. sebab tu la no.4 ni febret no bagi aku..

k la, aku nak sambung buat keje ni.. ade masa nanti aku conteng2 lagi my belogsepot okeh..

dadaaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...