Tuesday 31 May 2011

Mengapa Wanita Suka Sangat Cropping Gambar???

pagi tadi aku dapat 1 emel yang bertajuk Mengapa Wanita Suka Sangat Cropping Gambar???
 
aku pon terus la buka emel tu, n nengok la gambo yg terpampang.. haha.. geli hati pon ada, kesian ada jugaks n last skali aku gelak je kat pompuan ni.. alahaiii...
 
so, aku pon xnak la baca plus gelak sesorang je.. aku nak jugaks kasitau kat korang ni.. korang baca la ye, pastu buat penilaian sendiri..
 
. . . . . 
 
Kalau diperhatikan dengan teliti dan sesingkat-singkatnya :) , gambar wanita yang sering kita temukan di internet seperti misalnya di facebook, Friendster dll, kebanyakan hanya menampilkan potongan wajah dan apabila lebih luas lagi mungkin hanya menampilkan potongan dari batas dada ke atas… biasanya dan kebanyakan di cropping dulu.
Mungkin … inilah  salah satu penyebabnya ?  :)

Cuba lihat gambar dibawah ini….cantik dan menarik bukan ?

wahh anggun sekali yaa....

Alasan Wanita crop Foto1

Dan…bagaimana kalau begini ?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Terus ke bawah…..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Terus ke bawah lagi…
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Yah…sudah cukup deh…sekarang lihat gambarnya…..    XD

Alasan Wanita crop Foto2

Weleh…Weleh…gebuzz Ya.
aduhhh macam ular sawa tertelan bapak kambing yaa.

. . . . .

bukan aku yang cakap ayat kat atas tu ye.. yg tu ayat paling last kandungan emel tu..

gimana kamu.. menarik kan.. lain kali xpyh la sorok2, diketahui orang nanti makin parah.. mulut tempayan bolehlah ditutup tapi mulut manusia nauzubillah..

bukan setakan wanita je yang buat keje cropping ni, lelaki pon sama jugaks.. tapi mungkin percentage c lelaki ni x setinggi percentage wanita kot.. hehe

orang cakap " lama-lama nanti diamlah dorang tu bila mulut dah letih" tapi nak tunggu mulut diorang letih tu maunye makan masa dik non uiii..

so, belajarlah untuk menerima hakikat..

adios..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...