Tuesday 10 May 2011

musim kawen

..aku dah list dah..

list ape? list untuk attend majlis kawen la, kan dah nak masuk cuti sekolah.. list aku..

14 mei = kak wa - Kerteh, Terengganu
15 mei = wan fazilah - Kuantan, Pahang
20 mei = akak aku - KT, Terengganu
28 mei = mila - KT, Terengganu
5 jun = nad - Jerantut, Pahang
8 jun = kak B - KT,Terengganu
11 jun = azah - Ketereh, Kelantan

wuihhh, sesangat la ramai.. ni sume member2 rapat aje, member jauh xde dalam list lagi.. banyak la duit aku abes nak belikan dorang adiah.. kalau x bawak pape datang majlis lagi segan wa cakap sama lu.. pasrah plus rela dalam terpaksa ni.. (T_T)

nampaknya tak merasa la aku nak rehat.. kalau kat kampung, sure mak aku suh aku jadi drebar g kenduri sedare2.. pening3..

p/s: nanti kalau aku kawen korang datang la meriahkan suasana.. aku x mintak banyak, sorang satu bawak adiah cukup ler.. (^-^)v


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...