Wednesday 16 November 2011

Tak Tahan Sakit Kepala


adoi tak tahan sakit kepala.. dah bape malam x lena nak tido.. makan ubat pon tak ngantuk2.. hmm, banyak sangat benda yang nak kena pk sekarang ni..

paling teruk 12hb lepas, tak sampai dua jam pon dapat tido dalam tempoh 24 jam.. ngantuk tu memang la ngantuk tapi bile pejam je mata pastu bape saat pastu la terkebil2 balik.. adoi, memang tak tahan.. sampaikan pukul 4 pagi aku bangun makan ubat dengan harapan rasa ngantuk 2 datang la tanpa segan silu tapi pukul 5 tak nak jugaks tido mata ni..

pastu aku kua la dari bilik, kali ni melingkar depan tv plak.. ingatkan kalo xde cite best dapat la tido sebab kebosanan tapi sampai jam dah masuk 6.30 pagi still tak jugak tido mata ni w/pon cite yang ade amatlah membosankan.. dekat pukul 7 baru lelap kejap tapi pukul 8 lebih terjaga.. pastu sampai ke tengah malam la baru aku tido balik, tu pon paksa tinge ni dengar lagu kat henpon.. tak larat la sesangat badan ni..

malam tadi lak xleh nak tido, adoi masalah datang lagi.. dah la pagi ni nak kena g keje.. dah tak terurus rasanya aku datang opiz buat keje yang melambak ni, nak buat camne aku mintak cuti tak dapat dengan keadaan opiz sekarang ni.. nk amek mc kt klinik?? ujung bulan kot, paham jela.. ohh, so sedey..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...