Tuesday 22 November 2011

Tahniah Harimau Malaya.. Aummmmmm!!!!

korang tengok tak bola akhir malam tadi untuk sukan sea 2011?? malaysia lawan indon..

tahniah buat wira2 malaya..


disebabkan rumah aku sebelah food court so gema sorakan memanglah meriah uols.. dalam umah aku sendiri pon kemaen jugaks sorakan.. sakit dada, berdebar, takut, sakit tekak, sakit perot sume ada la..

memula frust jugaks bila indon dah gol, aku tengok kita punya player pon main tah pape.. cam player kita dah kena "tiup".. korang tau pa maksud aku kan.. tapi bila tandukan kita yang penuh bergaya tu menyamakan gol.. perghhh, sampai terloncat loncat budak umah aku.. hahaha.. memang semangat giler la c Cencunun tuh.. pas dah seri tu baru nampak player kita ada usaha keras untuk teruskan game..

pastu sampai minit ke 90 sama je susah la, makin heret masa makin susah coz sume dah penat kejor bola kn.. aku yang tukang sorak pon leh semput, ni kan pula orang yang kat atas padang.. huh.. pastu sambung masa tambahan plak.. pastu baru penalty..

last sepakan dari kapten kita memang terbaekkk la.. malaysia boleh.. syabas kerana pertahankan emas kejuaraan bola sepak sukan sea..

ni yang aku nak cakap - aku bangga jadi anak malaysia..



p/s: nape arini x cuti ek w/pon menang bola?? hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...