Monday 21 November 2011

Diam Aku Bukan Sebab Merajuk

haluu.. rindu bebenor nak menconteng belog aku ni, rasanya dah lama x hapdet kan.. lama la sangat konon kan, tapi lama la bagi aku.. rindu nak menulis.. rindu nak menconteng.. rindu nak sharing.. rindu serindu rindunya lah..

actually aku ni baru je lepas dugaan berat minggu lepas, ni baru boleh tarik nafas lega pelan2.. if korang perasan la, tajuk entry aku sedih2 sepanjang minggu lepas.. dengan keadaan yang tak mengizinkan aku cuti lagi la menambah beban pemikiran aku ni.. rasa kepala ni dh berdenyut2 xleh nak pk, dada pon sesak macam ditekan2 je.. tapi sume tu dah berlaku, dah lepas pon.. buat pe nak kenang lagi kan.. "dia" dah dapat peluang kedua dah..

mula2 aku dah xnak pk lagi dah, just nak luputkan terus dari kotak fikiran ni.. tapi apakan daya, setelah mendengar luahan hati "dia" nampak aku ni kejam sangat kalau buang "dia" memandangkan orang lain dah buang "dia" dulu.. aku tak nak perasaan macam aku dah lalui terjadi kepada orang lain, terutama sekali orang yang penah rapat dengan aku..

so aku putuskan untuk bagi peluang kedua kepada "dia".. tak lama lepas 2 baru aku dapat rasa lega.. lega selega leganya sama seperti aku memaafkan orang yang aku benci x lama dulu.. sekarang ni orang yang aku benci tu dah berkawan macam biasa dengan aku, sama seperti dulu.. arap2 kali ni aku tak kena tikam dari belakang macam dulu lagi.. benar kata orang, memaafkan itu indah..

kekangan masa yang tidak mengizinkan dan bebanan kerja yang banyak buat aku lupa seketika pada masalah yang melanda.. straight to the point la C Last Bongsu uiii.. hehe.. aku just nak gtau korang yang aku sakit minggu lepas, tu pasal la xleh nak update belog.. hehehe.. k, bai.. mekaseh muah3..


ni ha buktinya, aku dapat mc sehari sebab xleh nak bangun.. sib bek "dia" bawak aku g klinik amek obat.. harap "dia" hargai peluang kedua daripada aku tu..

p/s: dorang asik salah eja je nama aku dari dulu.. x puas ati betol la..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...