Friday 25 November 2011

1st Time Pakai Saree

amacam, cun tak?? cam retis bollywood lak aku rase..


lau camni dah boleh gelek gulim2 cam bollywood ke?? haha

ni aku ngetes saree, 1st time plak tu.. mintak tolong antie pakaikan coz aku memang sah2 x tau nak melilit.. aku jd model je coz orang lain x muat nak pakai baju die.. 2 maknanya kurus jugakslah aku ni kan, ahaks.. sesape nak muntah ijau silakan aje, aku x amek ati..

almaklomlah minggu depan ade conference so tema untuk dinner adalah bollywood.. saree ni anak antie opiz yang punya.. dia bawak kot2 la ada sesape yang x jumpa cari baju lagi nak pinjam.. aksesori pon dia ada bawak skali so aku pinjam rantai je coz gelang tangan aku dah kua beli ngan opizmet semalam..

tengok jela nanti aku pakai saree ke punjabi or lengga (lau aku x salah eja la) malam tu nanti hehe..

p/s: layan lagu bollywood la, amek mood :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...