Thursday 15 March 2012

Rindu Sesangat

aduii, dah tak terbendung rasanya rasa rindu di hati ni.. mau pecah dada rasanya.. maklomlah aku dah tersangat homesickssss dah ni.. dah bape bulan tak balik kampung menjenguk mak..

malam tadi dapat mms daripada akak.. dia hantar gambar mak aku tengah senyum lebar, tersengih kot.. hehe..


gambar kecik yang atas tu aku dapat malam tadi..

dah lama aku tak tengok mak aku senyum camtu lepas arwah abang meninggal awal tahun aritu.. sejuk sket hati ni..

aku pon reply la..

"nebeng teh, mentang2 la baru balik kampung"

saje le tu dia nak jeleskan aku.. tengok la aku cuti lelame nanti, aku jeleskan dia balik.. hahahahahaaaa

p/s: tengah tahun ni aku cuti 7 hari bekerja means 11 hari la kat kampung.. yippiii, tak sabar lak rasanye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...