Friday 2 March 2012

Ratah Megi Mentah


hahaha..akhirnya dapat jugak je kamoo cari megi kat opiz.. pastu terus carik aku n post kt fesbuk.. alahai c boss..

agak2 la dua ari tak tido lena teringat kat megi mentah aku kan.. kesian die kan.. hehehe..

alkisahnya..

biasa la petang2 bile bos takde n kami pon "berjemaah" la dalam pantry.. nak2 bile ari hujan, perut pon mesti lapar la kan.. salu lau tak makan biskut jagung cecah teh 'O' kami akan makan megi nam tujuh orang..

mungkinlah sebab aku lapa sangat nak kena Q tunggu turn microwave masa ni so aku makan cenggitu ajer la..

~ renyuk ~ goncang ~ makan ~

haha.. dah macam iklan mamee monster la pulak dah.. dan jadi kebiasaan aku ratah megi mentah macam tu je so takde ape la nak dipelikkan kan.. lau orang yang tak biasa memang la nampak pelik..

masuk je lam mulut, krukk krukkk chruncy2 perghhhhhhh.. tambah lak serbuk dia yang pedas tu memang meletOp la..

p/s: nak makan megi buleh tp jangan kerap sangat.. at least pas 3 ari baru leh makan balik coz wax dalam ramuan megi tu bahaya untuk badan kita..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...