Wednesday 5 December 2012

Lagi Dan Lagi Dan Lagi

hadoiiii memang menguji tahap kesabaran aku betul la.. tapi walau macam mana pun aku tetap kena buat jugak.. ini bukan kerja aku okeh, bukan salah aku okeh, bukan aku buat last minutes okeh, so jangan memandai nak salahkan aku okeh..

sebenarnya bahagian aku kena key in dah lama siap, ni semua bahagian bos aku yang kena key in.. yelah aku ni kan sape nak bersuara.. aku ni SYMP aje.. saya yang menurut perintah.. hendak atau tidak terpaksa jugak buat atas dasar arahan.. ada faham??

kalau macam ni kena panggil aku bos la lepas ni :p
uwekkkk

bengang tak kalau macam ni

dan ini

sepatutnya sistem yang ramai pengguna macam ni tak boleh la selalu ada masalah je, loading memanjang.. sedar-sedar dah failed.. pihak sepatutnya kena la cari jalan penyelesaian..

masa buat untut PYD ok lagi tapi nak masuk PPP dengan PPK bapak susah.. dua minggu tak siap-siap lagi aku nak key in markah SKT semua pegawai ni..

p/s: aku hanya PYD tapi PPP dengan PPK aku jugak, acaner tu?? gred 27 dah jadi gred 54
(T__________T)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...