Thursday 13 December 2012

Botak?? Oh No


tayar botak dan merekah dahhhh...

baru je  2 minggu sebelum tu dah pergi buat alignment dengan balancing lari.. pastu bengkel cakap kena tukar camber sebab camber yang asal dah haus.. sepasang RM70 padahal bendanya skru kecik aje besar jari telunjuk tu ha, tambah dengan alignment balancing RM30 maka jumlah adalah RM100.. kopak den, dahlah belom gaji..

minggu lepas tukar tayar botak sepasang pon dah RM340, kering kontang aku nak menunggu gaji masuk 18hb ni.. terpaksa la korek wang simpanan.. masa tukar tayar tu apek tu cakap kat aku "wahh manyak bahaya lor itu tayar.. kalo u tak tukar sekarang bila2 masa je tayar tu boleh meletup masa u bawak itu kereta" memang aku hold seminggu nak ganti tayar baru.. giler la, berani mati aku bawak kereta tu atas jalan..

bebudak opiz aku cakap tak mahal sangat la sebab aku ambik tayar GOODYEAR sepasang RM340 siap free alignment balancing sume..

buka purse dah rasa macam tengah hiris bawang je, meleleh air mata..

p/s: gaji minggu depan, weekend ni nak naik KL plak ade hal.. waaa nak duittttt

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...