Monday 12 November 2012

Musim Kahwin Menyerang

biasa la, bila dah mula musim cuti sekolah secara otometiknya musim kahwin juga bermula.. haha.. bak kata budak rumah aku, hujung tahun kan musim mengawan.. sebab tu hujan je manjang.. sensored please, double meaning already.. hoho.. bawah umur dilarang baca sama sekali understood..

Majlis Pertama

Kak Ani & Wahab @ Chemor, Perak

Bersama budak-budak rumah sewa : Kak Ecah, Ieqa & Yuyu

*budak tu x reti ambik gambar, kepala pengantin xde.. haishhh.. mentang  mentang la ambik pakai henpon aku yang mahal tu aje

Majlis Kedua

Marinie & Jijoi @ Gombak, KL

special guest : ex-SKBP

Marinie ni kawan sekolah rendah aku, pas doblas tahun nilah first time jumpa.. lama giler la aku tak jumpa dorang ni sume.. Jannah, Nurul, Tengku, Epul, Adam, Kimi & Fazli.. Kimi ngan Fazli xde lam gambar..

pas majlis kitorang menyembang sampai tak hengat dunia, almaklumlah dah DUA BELAS tahun tak jumpa.. 

Majlis Ketiga

Erin & Zafran @ Kuantan, Pahang

majlis Erin aku x dapat join kawan-kawan sebab ada hal.. gambar ni pon aku curi dari fb Haida, tu la elok je die berdiri tengah-tengah pengantin..ambik berkat ye ngko Haida.. haha

Erin ni kawan aku masa belajar kat POLISAS Kuantan.. ni sume kawan sekelas aku.. kami memang kecoh bila ada budak kelas kitorang kawin.. kecoh bergambo.. hehehe.. mujur aku takde masa ni..

Majlis Keempat

Baie & Buye.. gambar takde lagi sebab majlis minggu depan, tak tahu dapat join ke tak sebab majlis buat kat Jerantut, Pahang.. Baie ni kawan POLISAS jugak, kalo ada sesape nak pergi kenduri dia aku tumpang sekali la.. hoho.. jimat minyak kete

tapi perasan tak?? semua warna merah terang, amboiii kelas ko makngah!!

p/s: seronok tengok kawan-kawan dah naik pelamin, alangkah bahagianya hidup auuww

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...