Monday 12 November 2012

Bila Cuti Sekolah Bermula...

wahhhhh exicted sungguh aku nak berkarya hari ni setelah sekian lama menyepikan diri.. haha.. vongoks.. dari pagi tadi dah terngiang-ngiang aku nak buat entry ni..


apa yang korang bayangkan..

cuti? memang la, kan dah sah-sah CUTI sekolah.. haha.. seronok la bebudak sekolah, boleh sambung tido sampai tengahari..

pandangan aku as a employee bila cuti sekolah..

SATU
Bos mula cuti panjang, jalan-jalan bawak femli bercuti hujung tahun

DUA
Jalan raya lengang, bak kata orang clear aje x banyak kereta

TIGA
Kotak parking banyak, so tak perlu nak berebut dah macam weekdays

EMPAT
Anak buah call "maksu bila nak balik, adik nak mintak belikan ..." haishh

LIMA
Dan yang paling utama JEMPUTAN KAHWIN melambak-lambak ! ! !

hah, yang itu lah aku nak cerita.. kenduri sana sini.. lorong-lorong taman ditutup.. tapi yang the best part is bila semua anak beranak mula berkumpul.. kecoh sana sini tak terkawal.. syiokk

p/s: aku pon planning nak kawen masa cuti sekolah jugaks, kui kui 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...