Monday 16 July 2012

Menjadi Cleaner Di Office

seharian bergelar mak cik cleaner ni opiz bagi program 5S.. dalam bahasa senang aktiviti gotong royong la.. hehe.. awas, anda sedang diperhatikan untuk memastikan kerja2 pembersihan berjalan.. hahaha..


okeh, langkah pertama.. mesti pakai mask dulu.. kalau tak, mahunya 1 opiz ni duk dengar aku bersin tak henti2.. ini adalah bilik aku, kat belakang aku tu bilik big boss..

lam poket tu?? henpon, senang orang nak contact aku.. sebab hari ni aku akan berlegar2 di opiz, so lau aku tinggalkan henpon kat meja susah plak kang nanti orang call x dapat..


keje pertama aku adalah bersihkan cermin alas meja ni.. sampai terduduk2 buat keje, tak sedar aku talah disnap oleh paparazi.. ohh tidakkk :p


ni antara cleaner2 yang menyahut program 5S yang berlangsung seharian di opiz.. muka hepi coz nak turun serang durian free kat depan lobby.. yeahhh, seranggggggggggg!!!!

p/s: next entry pasal durian free pulaks

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...